ЧЕРНІГІВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ "ІНВАСПОРТ"
м.Чернігів, вул.Шевченка,61, індекс 14035. ПН-ПТ з 8.00 до 17.00.
Телефони: +380462 613-052, +380462 613-053, e-mail: chernigovinva@ukr.net.
Керівник: ЛИТВИНЕЦЬ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (+380504650422)

КЗ "ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ДЮСШ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ"
Керівник: ПІТЕЛЬ ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ (+380938485536)

Сергій Симонов: Мінмолодьспортом буде підготовлено законопроєкти, що регулюють та унормовують діяльність у сфері фізичної культури і спорту

    У 2021 році передбачено підготовку та подання до Верховної Ради України вісім законопроєктів, з них – шість, що регулюють діяльність сфери фізичної культури і спорту та два щодо напряму національно-патріотичного виховання. Про це повідомив перший заступник Міністра молоді та спорту Сергій Симонов під час презентації законопроєктної роботи Мінмолодьспорту на наступний рік.

    Перший заступник Міністра зазначив, що одним із перших законопроєктів, що планується подати до Верховної Ради вже у березні наступного року - проєкт Закону України «Про антидопінгову діяльність у спорті».

    «Україна на одному з найвищих місць у світі по вживанню допінгу, за оцінками експертів Всесвітнього антидопінгового агентства. Антидопінгова лабораторія входить до складу антидопінгової організації, що не відповідає антидопінговому кодексу та міжнародним стандартам. Це негативно впливає на імідж нашої країни на міжнародній арені. Тому боротьба з допінгом – це наша пріоритетна діяльність та спільна відповідальність усіх суб’єктів спортивного руху. Ми прагнемо аби Україна стала частиною глобальної системи боротьби з вживанням допінгу у спорті», - підкреслив Сергій Симонов.

    Він також повідомив, що серед пріоритетних законопроектів - проєкт Закону України «Про ратифікацію Конвенції Ради Європи про комплексний підхід до питань безпеки, охорони та обслуговування під час футбольних матчів та інших спортивних заходів». Законопроект покликаний налагодити ефективну взаємодію усіх стейкхолдерів для забезпечення порядку, охорони і безпеки під час організації та проведення масштабних спортивних заходів міжнародного рівня.

  «Ми хочемо, щоб масштабні спортивні заходи проводилися в Україні на найвищому рівні, з дотриманням європейських стандартів гарантування безпеки», - наголосив Сергій Симонов.

     У свою чергу, Міністр молоді та спорту Вадим Гутцайт додав, що законопроєктна робота Міністерства спрямована врегулювати проґалини законодавства, які накопичились за роки.

   «Ми прагнемо створити таку систему законів, яка буде відповідати потребам розвитку усіх сфер діяльності Міністерства і, що важливо – оперативно реагувати на виклики сьогоднішнього дня», - зауважив Міністр.

    Також у наступному році заплановано підготувати та подати до Верховної Ради України:

- проєкт Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про фізичну культуру і спорту» (щодо створення на законодавчому рівні умов з цифровізації сфери фізичної культури і спорту, налагодження взаємодії суб’єктів сфери на основі ІТ-рішень для розроблення ефективних цифрових інструментів щодо статистичних даних, аналізу та моніторингу прогнозних моделей розвитку сфери);

- проєкт Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про фізичну культуру і спорт» (щодо унормування діяльності шкіл вищої спортивної майстерності, центрів олімпійської підготовки, спортивних федерацій у напрямі автономії їх діяльності, визначення завдань та форм роботи спортивних клубів, їх фінансування та вимог до статутних документів);

- проєкт Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо запровадження у сфері фізичної культури і спорту механізму «Гроші ходять за послугою» (щодо створення на законодавчому рівні умов для запровадження у сфері фізичної культури і спорту механізму «Гроші ходять за послугою» та визначення гарантованого пакету послуг);

- проєкт Закону України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо запровадження механізму «Гроші ходять за послугою» (щодо запровадження нової моделі фінансування фізкультурно-спортивної послуги, яка передбачає перехід від фінансування державних та комунальних закладів до фінансування наданих ними послуг);

- проєкт Закону України «Про національно-патріотичне виховання» (щодо визначення нових підходів у діяльності суб’єктів національно-патріотичного виховання та створення умов для функціонування мережі центрів національно-патріотичного виховання, підготовки кадрового забезпечення тощо);

- проєкт Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (щодо віднесення до компетенції органів місцевого самоврядування напряму національно-патріотичного виховання та підвищення рівня їх співпраці з відповідними громадськими організаціями).



Джерело: http://dsmsu.gov.ua/index/ua/material/53930
Категорія: Корисні статті | Додав: ekaterina_7777 (16/12/2020) W
Переглядів: 75 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0