11:44 Урядовий контактний центр приймає та реєструє звернення до органів виконавчої влади від осіб з порушенням слуху, використовуючи жестову мову | |
Відповідно до статті 9 Конвенції про права осіб з інвалідністю Україна, як держава-учасниця, має вживати належних заходів для забезпечення таким особам нарівні з іншими доступу до інформаційних, комунікаційних та інших служб. Урядовий контактний центр забезпечує можливість громадян України (у тому числі, які перебувають за кордоном) з порушеннями слуху за допомогою відеозв’язку звернутися на урядову «гарячу лінію» 1545 із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами, адресованими органам виконавчої влади за допомогою відеодзвінків webcall. Графік роботи: з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00, у п’ятницю з 9:00 до 16:45, субота і неділя, святкові дні – вихідні. Відеоінструкція здійснення скайп-зв'язку за посиланням: https://ukc.gov.ua/uryadovyj-kontaktnyj-tsentr-pryjmaye-ta-reyestruye-zvernennya-do-organiv-vykonavchoyi-vlady-vid-osib-z-porushennyam-sluhu-vykorystovuyuchy-zhestovu-movu/
Джерело: https://ukc.gov.ua/uryadovyj-kontaktnyj-tsentr-pryjmaye-ta-reyestruye-zvernennya-do-organiv-vykonavchoyi-vlady-vid-osib-z-porushennyam-sluhu-vykorystovuyuchy-zhestovu-movu/
| |
|
Всього коментарів: 0 | |